Kwaliteit begint met goede advocaten.

Tanger Advocaten heeft daarom een breed en intensief opleidingstraject voor beginnende advocaten, waarbij veel tijd wordt besteed aan proceservaring en begeleiding.
De meeste van onze advocaten zijn ook als advocaat-stagiaire bij ons kantoor begonnen.
De ervaren advocaten hebben één en vaak zelfs meerdere specialisatieopleidingen gevolgd en blijven de aan deze specialisatieopleidingen verbonden vervolgopleidingen volgen.

Om kwaliteit te kunnen leveren is ook toegang tot de meest recente wet- en regelgeving, handboeken, artikelen en jurisprudentie nodig.
En een goede zoekmachine die de relevante informatie snel vindt, selecteert en sorteert.
Tanger Advocaten is daarom aangesloten bij Rechtsorde, het meest uitgebreide juridische contentintegratiesysteem van Nederland.

Kwaliteit betekent ook kostenbewust zijn.

Onze advocaten hoeven geen 8 uur per dag te declareren. Niet iedere minuut hoeft in rekening te worden gebracht zoals bij veel andere advocatenkantoren wel het geval is. Er is voldoende tijd voor gratis gesprekken met klanten, gratis advies en andere zaken die niet direct geld opleveren maar wel erg belangrijk zijn voor de service aan onze klanten.

Tot slot is een kwaliteitsmanagementsysteem vereist.
Als één van de weinige advocatenkantoren in Nederland is Tanger Advocaten ISO 9001 gecertificeerd.
Een keurmerk waaruit blijkt dat ons kantoor aan internationale normen voldoet op het gebied van kwaliteitmanagement.

Keurmerk

U kunt helpen onze kwaliteit te verbeteren.
Vult u daarvoor a.u.b. het onderstaande klant evaluatieformulier in.

Stelt u het op prijs indien naar aanleiding van deze enquête contact met u wordt opgenomen door onze directie?

Wij vragen uw mening betreffende onderstaande vragen.

In het veld achter de beoordeling kunt u eventueel uw antwoord toelichten, dit is niet verplicht.

1. Hoe is de zaak voor u afgelopen?
2. Hoe vindt u dat de zaak is aangepakt?
3. Wat is uw oordeel over de kwaliteit van uw advocaat?
4. Wat is uw oordeel over de bereikbaarheid van uw advocaat?
5. Wat is uw oordeel over de bereikbaarheid van ons kantoor?
6. Wat vindt u van de snelheid waarmee de zaak is behandeld?
7. Heeft u voldoende informatie ontvangen
8. Wat is uw oordeel over de prijs/kwaliteitverhouding?
9. Wat is uw oordeel over ons kantoor?
10. Wat is uw oordeel over (evt. zelf in te vullen):